
.png)
 (1).png)
Onlayn do'konlarni optimallashtirish
Internet-do‘konlarni targ‘ib qilish - Savdoni oshiradi va maqsadli mijozlarni jalb qiladi
Bizning yordamimiz bilan xizmatga buyurtma bering va veb-saytingizga trafikni jalb qiling
Bizning yordamimiz bilan xizmatga buyurtma bering va veb-saytingizga trafikni jalb qiling
reklama qilingan saytning tarif rejasini tanlash uchun
saytning yoshi, uning hozirgi pozitsiyalari
Ilgari SEO targ'iboti bo'lganmi
Mijozning ustuvor istaklari
Ushbu sohadagi raqobat darajasi
Kopirayterning mavjudligi / yo'qligi
Dasturchining mavjudligi / yo'qligi
So`rov yuboring va bizning xodimimiz bir ish kuni ichida siz bilan bog`lanib, barcha savollaringizga javob beradi va to`g`ri xizmatni tanlashga yordam beradi
Оmaqsadli auditoriyani, kalit so'zlarni va raqobatchilarni cheklash va joriy tahlilni o'tkazish sayt holatlari
Sayt tuzilishi, kodi, yuklab olish tezligi darajasida o'zgartirishlar kiritish, to'g'ri bo'lishini ta'minlash qidiruv tizimlari tomonidan sahifalarni indeksatsiya qilish va boshqalar.
Maqsadli kalit so'zlar va foydalanuvchi so'rovlari uchun optimallashtirilgan yuqori sifatli, noyob va tegishli tarkibni yaratish
Nufuzli va tegishli manbalardan saytga sifatli tashqi havolalarni olish, bu qidiruv tizimlari oldida uning obro'sini oshirishga yordam beradi
Amalga oshirilgan tadbirlar samaradorligini baholash, reyting, trafik va konversiya ko'rsatkichlarini kuzatish va tahlil natijalariga qarab strategiyani sozlash
SEO-bu doimiy ish va sabr-toqatni talab qiladigan uzoq muddatli jarayon. Saytni targ'ib qilishning muvaffaqiyati ko'plab omillarga, shu jumladan tanlangan joydagi raqobatga va taklif etilayotgan mahsulot yoki xizmatingizning sifatiga bog'liq.
ответ
SEO (Search Engine Optimization) mijozlarni jalb qilishning eng arzon usullaridan biridir. Oxir oqibat, SEO-dan eng past narxga ega bo'lgan etakchilar. Bundan tashqari, u sizning kompaniyangiz imidjini yaxshilaydi va siz qidiruv natijalarida topasiz. Yana bir ortiqcha - bu mijozlar va hamkorlar o'rtasida ishonchning oshishi. Agar foydalanuvchi sizning kompaniyangizni qidiruv natijalarida birinchi o'rinlarda ko'rsa, u unga ko'proq ishonadi.
Maqom, obro'-e'tibor, reklama pozitsiyalari orasida emas, balki qidiruvda birinchi o'rinda turadigan kompaniyaga bo'lgan ishonch - bularning barchasi mijozlar bazasini kengaytirish orqali uning rentabelligini oshirish uchun sabab bo'lib xizmat qiladi. Bundan tashqari, ta'siri pullik vaqtga bog'liq bo'lgan reklamadan farqli o'laroq, O'zbekistonda veb-saytlarni yuqori sifatli reklama qilish kafolatlangan uzoq muddatli samaradir.
Rivojlanish xarajatlari SEO optimallashtirish - bu hech kim 100 foiz kafolat bera olmaydigan o'ziga xos sohadir. Buni qidiruv tizimlarining bloglaridagi rasmiy bayonotlarini o'qish orqali osongina tekshirishingiz mumkin, masalan, bu erda Google bayonoti. Iqtibos:
Hech kim Google qidiruv natijalarida birinchi o'rinni kafolatlay olmaydi.
Google bilan "maxsus munosabatlar" asosida yuqori reytinglarni va'da qiladigan qidiruv tizimini optimallashtiruvchilardan ehtiyot bo'ling va Google bilan "birinchi navbatdagi ro'yxatdan o'tish" ni reklama qiling. Googleda ustuvor ro'yxatdan o'tish yo'q.
Shuning uchun, siz tez natijalarni va'da qilganlarga ishonmasligingiz kerak va bundan tashqari, ularga kafolat beradi. Tajribamizga asoslanib, biz faqat bashorat qilishimiz mumkin. Biroq, aksariyat hollarda bizning bashoratlarimiz amalga oshadi. SEO
Internetda siz ushbu mavzu bo'yicha ko'plab maqolalarni topasiz. Keling, bir nechta asosiy fikrlarni ta'kidlaymiz. Kontekstli reklamada siz bosish uchun pul to'laysiz va hisobingizda pul tugashi bilan bosishlar to'xtaydi va ular bilan birga ta'sir ko'rsatadi. Bundan tashqari, sizning raqobatchilaringiz kontekstli reklama bilan shug'ullana boshlaganda, klik auktsioni boshlanadi. Bu erda eng ko'p pul to'lagan kishi g'alaba qozonadi. Kontekstli reklamaning afzalligi shundaki, siz to'lovdan so'ng deyarli darhol mijozlarni qabul qilasiz.
SEO targ'iboti nuqtai nazaridan vaziyat boshqacha. Ishning ta'siri ish boshlanganidan 2-4 oy o'tgach paydo bo'ladi, ya'ni darhol natija bo'lmaydi. Shu bilan birga, siz professional veb-saytni reklama qilish uchun oylik pul to'laysiz. Biroq, bu holatda, sizning saytingiz allaqachon etakchi mavqega erishganida, siz qo'llab-quvvatlovchi SEO reklama rejimiga o'tish yoki undan butunlay voz kechish orqali byudjetni kamaytirishingiz mumkin.
Agar veb-saytni ilgari surish professionallar tomonidan amalga oshirilgan bo'lsa, hatto ish to'liq to'xtab qolsa ham, siz o'z pozitsiyangizda darhol qulab tushmaysiz. Misol uchun, biz mijozlarimizga ishonch bilan aytamizki, agar SEO ishi to'xtatilsa, sayt bir muncha vaqt yuqori o'rinlarni egallashda davom etadi. Bu bir necha oy, olti oy, bir yil bo'lishi mumkin - barchasi raqobatchilarning faolligiga bog'liq.
Bizning amaliyotimizda kerakli natijalarga erishgandan so'ng SEO targ'iboti to'xtatilgan saytlar hali ham yuqori o'rinlarda qolgan holatlar mavjud (biz ularni ko'rsatishimiz mumkin). Mavjud byudjet imkoniyatlarini hisobga olgan holda optimal yechim kontekstli reklama va SEO reklamasidan bir vaqtning o'zida foydalanish bo'ladi.
Xizmat keng doiradagi ishlarni qamrab oladi. Zamonaviy SEO mutaxassisi:
SEO mutaxassisi xizmatlari, shuningdek, ichki optimallashtirish (tashviqotga xalaqit beradigan xatolarni tuzatish), tashqi SEO reklamasi va havolalarni yaratish bo'yicha ishlarni o'z ichiga oladi.
Tabiiyki, siz pul to'layotganingiz uchun siz o'lchanadigan natijalarni ko'rishni xohlaysiz. Toshkentdagi SEO optimallashtirish ishimizni baholash nuqtai nazaridan uchta mezon qo'llanilishi mumkin:
Biz hozir reklama qilgan va qilayotgan ba'zi saytlar ushbu sahifada joylashtirilgan. Siz ularning qidiruv natijalarida qanchalik yaxshi ko'rinishini ko'rishingiz mumkin. Shuningdek, mijoz bilan shaxsan uchrashganda, biz har bir sayt uchun natijalarni ko'rsatishimiz mumkin. E'tibor bering, ko'plab mijozlar o'z veb-saytlarini o'z portfelida ko'rsatishimizni xohlamaydilar.
Tabiiyki, ularning xohish-istaklarini inobatga olgan holda, biz maxfiylikni saqlaymiz va bu saytlarni ko'rsata olmaymiz.
Bundan tashqari, SEO kompaniyalari o'z portfelida namoyish etadigan natijalarni tekshirishda skrinshotlarga ishonmaslik kerakligini qo'shimcha qilamiz. Haqiqatan ham joriy natijalarni ko'rish uchun bunday tekshiruvlar inkognito rejimida qo'lda mustaqil ravishda amalga oshirilishi kerak.
Mamlakat aholisining aksariyati Google-dan foydalanadi, ammo Yandex auditoriyasi ham faol o'sib bormoqda. Shuning uchun biz bir vaqtning o'zida ikkala qidiruv tizimida ham O'zbekistonda va boshqa mamlakatlarda SEO-reklama ustida ishlamoqdamiz.
Biz bunday xususiyatlarni kiritmaymiz. Bizning SEO mutaxassislarimiz sizning saytingizga tegishli bo'lgan barcha manbalar va asosiy so'rovlar bo'yicha keng qamrovli ishlaydi. Zamonaviy SEO reklamalarida, masalan, 100 ta so'rovni tanlash va faqat ular ustida ishlash mumkin emas. Qidiruv tizimlar butun Internet-resursni baholaydilar. Shuning uchun biz sizning veb-saytingizning barcha sahifalarida ishlaymiz.
Tabiiyki, mumkin. Sizning saytingiz bo'yicha ishlar har tomonlama amalga oshiriladi. Biroq, shu bilan birga, siz o'zingiz uchun muhim bo'lgan so'rovlarni belgilashingiz mumkin, ular saytni targ'ib qilishda alohida e'tibor berishadi. Shuningdek, biz sizning tajribangiz va bilimingiz asosida sizga boshqa tegishli so'rovlarni taklif qilishimiz mumkin.
Biz turli mavzulardagi turli saytlar bilan qanday ishlashni bilamiz. Bu xizmatlar sayti, onlayn-do'kon, yirik Portal, yangiliklar sayti va boshqalar bo'lishi mumkin.
Bizda turli xil CMS bilan ishlash tajribasi bor. Bu Wordpress, Opencart, Bitrix, Modx Drupal va boshqalar. Shuningdek, biz Laravel, CodeIgniter, Yii2, Vuejs va boshqalar asosida qurilgan saytlar bilan ishlash tajribasiga ega bo'ldik. Bundan tashqari, Toshkent va O'zbekistonning boshqa shaharlarida veb-saytlarni targ'ib qilish bo'yicha ishlarda biz veb-sayt dizaynerlari bilan ishladik Glotr.uz, Megagroup.uz.
Biz o'z obro'imizni qadrlaymiz va bu bo'sh so'zlar emas. Siz bizning mijozlarimizning sharhlarini ko'rishingiz, biz ilgari surgan saytlarning natijalarini ko'rishingiz mumkin. Biz ochiq va halol ishlaymiz. Bundan tashqari, siz bilan rasmiy shartnoma tuziladi, unda ishning bir qismi sifatida siz bizning ishimizni tekshirish uchun har qanday tashqi mutaxassis yoki kompaniyani jalb qilishingiz mumkin. Biz o'z ishimizni ko'rsatishdan qo'rqmaymiz.
Biz maqtanmaymiz, lekin umuman olganda — ha, biz har qanday saytni targ'ib qilishimiz mumkin. Bizda biron bir norozi mijoz yoki muvaffaqiyatsiz sayt yo'q, biz uni targ'ib qila olmadik. Bizning SEO mutaxassislarimiz har qanday murakkablikdagi loyihalarni, shu jumladan raqobatchilar rad etgan loyihalarni amalga oshiradilar. Shu bilan birga, biz ilgari ishlagan ushbu turdagi barcha saytlarda ijobiy natijalarga erishildi.
Ha. Biz bunday xizmatlarni alohida taqdim etamiz. Biroq, keyingi qidiruv reklamasiz audit narxi yuqori bo'ladi-5 million so'mdan. Narx individual ravishda hisoblanadi va bir qator omillarga bog'liq. Agar siz bizdan SEO reklama buyurtma qilsangiz, audit uchun alohida to'lashingiz shart emas, chunki u xizmat narxiga kiritilgan.
Biz boshqa firmalar uchun javobgar bo'la olmaymiz, faqat o'zimiz uchun javob beramiz. SEO auditi saytni targ'ib qilishning asosiy omillaridan biridir. Saytda nima noto'g'ri ekanligini va uni qanday tuzatish kerakligini aniqlash uchun yuqori darajadagi bilim va mustahkam tajriba talab etiladi. Bundan tashqari, bu vaqt va pulni talab qiladi.
Shu sababli, biz bepul audit bilan ko'zni changdan tozalashni xohlamaymiz. Ochig'ini aytganda, siz o'zingizning veb-saytingizni onlayn ravishda SEO auditini o'tkazadigan turli xil avtomatik xizmatlarni internetda osongina topishingiz mumkin. Biroq, bunday tekshiruv natijalari sizning muammoingizni hal qilishda sizga yordam bermaydi.
Veb-saytingizni SEO optimallashtirishga buyurtma bering va bizning xodimimiz tafsilotlar va ishlanmalarni muhokama qilish uchun siz bilan bog`lanadi keyingi ish rejasi